Monday, October 29, 2018

Cum am ajuns să mă epilez progresiv definitiv?



În urmă cu vreo 5 ani îmi devenise insuportabilă durerea de la epilatul cu ceară. 
Îmi creșteau fire sub piele, eram plină de bubițe(foliculită), pielea mea nu arăta deloc bine.
Eram în perioada în care urmam cursurile de cosmetică și așa am învățat totul despre piele, metode de epilare, avantaje și dezavantaje ale epilării progresiv definitivă.

După ce am terminat cele 6 luni de școală, am decis că ceea ce vreau sa fac mai departe este să ajut fetele/femeile să scape de părul nedorit,inclusiv eu!
Și uite așa am ajuns să fac epilare progresiv definitivă....TA DAM...
Am făcut pentru zonele mici 12 ședințe lunar,dar totul a meritat,deoarece prima mea întreținere a fost abia după 1 an jumătate.😍😍😍

Bineînțeles, condițiile erau următoarele:
-         - Să nu mă expun la soare o săptămână înainte, o săptămână după ședință
-        - Să nu iau niciun medicament care era fotosensibilizator(tot ce are anti în față: antibiotice, antiinflamatoare..etc);
-        - Să mă rad foarte bine înainte de ședință;
-        - Să nu mă dau cu cremă înainte de ședință, respectiv deodorant cu alcool;
-        - Să evit după tratament 2-3 zile deodorantul cu alcool, sala, sauna, înnotul, apa fierbinte și expunerea la soare;
-        - Să evit folosirea uleiului de corp, deoarece uleiul ajută la regenerarea firelor de păr și efectele mele ar fi fost 0;
-        - Și cel mai important să treacă 3 săptămâni de la ultima smulgere a părului.

Am rămas foarte șocată după prima ședință de epilare, pentru că la 10 zile după tratament firele mele picau pur și simplu, ca și cum nu le ținea absolut nimic în piele.
Fiind foarte mulțumită am continuat cu zonele mari,unde rezultatele sunt la fel de uimitoare.

Deși nu am terminat încă procesul de epilare, vă pot spune ca mă epilez cu lama o dată pe lună, părul crește foarte greu, spre deloc... Încă o ședință și voi avea și pe brațe și picioare pielea mult visată!
Și asta datorită acestei metode revoluționare de epilare, este absolut genială.


No comments:

Post a Comment